Nya tag

Oj, här var det stiltje. Har inte klarat av att skriva pga rädd för att någon ska veta vem jag är. Högst tveksamt att någon jag känner skulle hitta hit, men törs inte chansa. Vill vara helt ärlig här, det var ju anledningen till att jag började skriva.

Så. Nu har jag bytt blogger-namn och minns ni vad jag hette innan så försök att glömma det. Nu är jag Connie. Punkt.

Men även om det har varit stiltje här så har det inte varit detsamma i mitt huvud. Många beslut har fattats och mycket förvirring återstår.

Ska i alla fall byta jobb. Ser så otroligt mycket fram emot det. Dels blir det en stor förändring för mitt privatliv. Kommer kunna tillbringa så många fler nätter hemma, mycket färre resor. Återstår att se om det är positivt eller negativt för relationen dock. Sen så blev ju detta beslutet så mycket enklare att fatta eftersom kollegan bytte jobb för några månader sedan. Har inte träffat honom sedan i oktober, men inser att om vi skulle fortsätta jobba ihop så skulle vi även fortsätta vår affär. Jag är beroende av uppmärksamheten som jag får av honom. Och när jag inte är hemma så saknar jag bekräftelse från min man. Och är inte starkare än att jag tar vad jag får. (Plus, tycker mycket om kollegan så klart.)

Drömde om en annan kollega inatt. Saknar honom. Inser vad mycket det betyder att jobba med bra människor. Så värdelöst att spendera 20 dagar i månaden på resor/hotell/jobb med folk man inte tycker om. Bara tre månader kvar dock!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Till mitt barn

Beta 163

Tidslinjen del 2